Про проект
Мета цього проекту ознайомитись з поняттями «сім’я», «шлюб», «сімейні стосунки»; із законами України, які регулюють сімейні стосунки; організаціями, які контролюють та здійснюють захист прав дітей у сім’ї; аналізувати правові ситуації та ухвалювати правові рішення з питань життя сім’ї; формувати власне ставлення до взаємної відповідальності між членами сім’ї.
Питання сім'ї, шлюбу й батьківства надзвичайно важливі як для кожного індивіда, так і для суспільства в цілому. Однак це така складна й обширна проблема, що ми не зможемо розглянути її на кількох сторінках, але, з огляду на її надзвичайну важливість, вважаємо необхідним звернути вашу увагу бодай на деякі з її проблем.
Сім'я протягом тисячоліть була і нині є основним осередком людського суспільства. Хороша сім'я - запорука задоволення людини життям. Про це свідчать численні спеціальні дослідження, в яких переважна більшість опитаних сімейну злагоду ставить на перше місце серед передумов задоволення людини життям.
Виховання дітей у сім'ї - важлива складова частина сімейного життя.. Дитина в сім'ї вчиться спілкуватися з людьми, поважати їх. У взаєминах батьків вона бачить прообраз власної ролі (жінки або чоловіка) в сім'ї, яку сама згодом створить. Тут вона вчиться працювати, засвоює певні моральні принципи, риси характеру, ставлення до суспільства.
Варто замислитися над тими думками, які висловив актор Мілош Копецький у відповідь на запитання, як він збирається виховувати свою десятирічну доньку: "Коли вона народилася, я подумав: мільйон у посаг я їй не дам, бо ніколи його не матиму. Але я дам їй кілька порад і докладу всіх зусиль, щоб вона зрозуміла їх необхідність у житті. По-перше, вона не повинна вірити ні в якого бога, тобто сліпо вірити у щось таке, що не витримує критики. По-друге, вона повинна шанувати і слухатися своїх батьків, поки живе з ними, а потім хай чинить на свій власний розсуд, щоб перемоги й поразки в житті були її перемогами й поразками, а не її батьків. По-третє, щоб ніколи не клялася у вірності, хоч це й не виключає, що вона свою вірність збереже. І щоб ні від кого не вимагала клятв у вірності, хоча це й не виключає, що ця вірність щодо неї буде збережена. І, по-четверте, щоб у неї не було жодних упереджень. Хай вона не робить апріорних висновків, а намагається в усьому переконатися сама".
Основна ідея проекту пролягає у розвитку навичок збирання, аналізу та класифікації інформації, висування гіпотез та ідей, з’ясування ролі сім’ї в суспільстві. І ми учні групи № 22 (професія «Перукар; манікюрниця») спробували проінформувати аудиторію про важливість обраної проблеми, познайомити присутніх з результатами досліджень та розказати про практичну діяльність під час реалізації проекту.